niedziela, 25 grudnia 2016

Poncho


Nie było dużo czasu bo tylko tydzień. Ale udało się wydziergać dla mamy takie poncho.
Bo chyba można to ponchem nazwać ? ;)
Całość wykonana z włóczki firmy DROPS - BABY MERINO kolor ecru nr 02.
Użyłam szydełka 5 mm , jednak do tej włóczki powinnam użyć szydełka 3 mm.
Ze względu na ograniczony czas chciałam aby robotka szła ciut szybciej i była luźniejsza.
Wszystko jak najbardziej się udało, choć poncho miało być większe! Zdecydowanie :)
Zabrakło włóczki dlatego robiłam już tylko z tego co mi zostało.








4 komentarze:

  1. Matko jakie piękne..Ja też chcę takie sobie zrobić, czy Pani mogłaby poratować schematem?Też na szydełku bym chciała.Pozdrawiam, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ponczo zrobiłam z pomocą filmu z YouTube. Podaje link: https://www.youtube.com/watch?v=HVBHsVMeOCw&t=1436s
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. A ile zeszlo tej wloczki na ten rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło 8 motków :) W poście link do włóczki

      Usuń