sobota, 5 listopada 2016

Żakard


Cały czas raczkuje w temacie robienia na drutach, ale postanowiłam, że spróbuje moich sił z żakardem.
Znalazłam odpowiedni film na You Tube -> TUTAJ i zabrałam się do pracy.
Okazało się, że nie jest to takie trudne jak wygląda! Jedynym minusem dla mnie jest to, że moim nawykiem jest robienie dość ciasno, a żakard wymaga jednak trochę luzu. 
Dzięki małej poradzie, którą otrzymałam od autorki filmu wszystko się udało!
Przed wrabianiem wzoru zmieniam rozmiar drutów na większy i już ;)
Z racji, że czeszę się dość wysoko postanowiłam, że zrobię sobie opaskę na głowę. 
Odkąd padł ostatni splot nie rozstaje się z nią nawet na krok :D 
Jest przyjemna i co najważniejsze wygodna! 
Myślę, że z żakardem bardzo się polubimy ;) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz