czwartek, 6 października 2016

Czapki trzy


Choć ostatnio postanowiłam sobie ŻADNYCH CZAPEK, same ambitne projekty, to jednak zrobiłam trzy nowe. 

Muszę przyznać, że moje uzależnienie już jest na tyle duże, że kiedy nie mam pomysłu co zrobić z włóczką, którą posiadam, pomysł czapki przychodzi z pomocą. 
Pierwsza to ta "dla mnie" :) Wykonana z włóczki The Petite Wool, którą zamówiłam na CZAS ZAMOTAĆ
Przyznam się szczerze, że do tej włóczki podchodzę już trzeci raz :P
Rok temu wykonałam pierwszy komplet, wtedy nauczyłam się robić warkocze na drutach.
O tym przeczytacie TUTAJ.
Tę wykonałam dookoła na drutach z żyłką o rozmiarze 8 mm. 
Jest ciepła i przyjemna.




Druga to ta "dla niego", ale na zdjęciach jestem ja :D 
Wykonana z 100% wełny, dookoła na drutach z żyłką o rozmiarze 4 mm. 
Nie mogłam się przekonać do tej włóczki, jednak ostatnie małe odkrycie, przekonało mnie do częstszego sięgania po nią. 
Na szydełku drapie, gryzie, NIE!
Na drutach jest miła, przyjemna... 
I tak powstała czapka dla niego :) 

 





Trzecią wykonałam dla potrzeb filmu na YouTuba. 
Jest to prosta czapka wykonana na szydełku, właśnie z tej włóczki, o której pisałam wyżej.
Czapkę robi się szybko ( Przy filmie zrobiłam ją w dwie godziny ) i przyjemnie. 
Mój film instruktażowy znajdziecie TUTAJ




Dodatkowo napiszę, że o torebce, którą mam ze sobą, możecie przeczytać TUTAJ.
Zdradzę, że mam w planach film instruktażowy na YouTube :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz