piątek, 19 sierpnia 2016

Sweter nr 6 DIY


Schemat może nie idealny ale mam nadzieje, że czytelny :)
Do zrobienia swetra użyłam włóczki Baby Alpaca Silk firmy DROPS.
Użyłam szydełka nr 3.

- Robimy 172 oczka łańcuszka i zamykamy oczkiem ścisłym.
Materiał pomocniczy -> LINK

- Pierwszy rząd przerabiamy słupkami raz nawijanymi. Nie zamykamy oczkiem ścisłym. Robimy dookoła.
Materiał pomocniczy -> LINK

- Drugi rząd przerabiamy słupkami raz nawijanymi, co 43 oczko dwa słupki raz nawijane w jednym oczku.

- Rząd 3 - 30 przerabiamy słupkami raz nawijanymi. W miejscu, w którym przerobione zostało oczko dwoma słupkami raz nawijanymi, przerabiamy 2 razy słupek raz nawijany oddzielony dwoma oczkami łańcuszka ( rzędów robimy tyle aby swobodnie można było złapać dwa rogi pod pachą ).
- Rząd 30. Przerabiając cały czas dookoła nasz sweter słupkami łączymy pachy oczkiem ścisłym, Następnie dwa oczka do góry i dalej dookoła.
- Rząd 31-71 Słupki raz nawijane.
- Rząd 72-79 Ściągacz. Przerabiamy słupkami patentowymi dwoma od przodu i dwoma od tyłu.
Materiał pomocniczy -> LINK


Rękaw:
- Rząd 31-37 przerabiamy słupkami raz nawijanymi.
- Rząd 38-82 przerabiamy słupkami raz nawijanymi co każdy rząd pomniejszamy o jedno oczko.
Najlepiej to robić jedno pod drugim i od strony wewnętrznej rękawa. Wtedy "szew" będzie schowany między tułowiem a ramieniem.
- Rząd 83-90 Ściągacz. Przerabiamy słupkami patentowymi dwoma od przodu dwoma od tyłu.


Koniec ;)

Sweter możemy dowolnie modyfikować.
Więcej zdjęć -> TUTAJ :)

Powodzenia!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz